Jabra Biz 2300 - це надлегка дротова гарнітура для контакт-центру для тих, кому важливий звук виняткової якості.
Конструкція Jabra Biz 2300 дозволяє гарнітурі витримувати складні умови експлуатації в інтенсивно працюючому контакт-центрі, а це означає менше замін гарнітур, менший час простою для вас і вашої команди і зниження сукупної вартості володіння.
Надзвичайно легка конструкція і ненав'язливий дизайн знижують втому співробітників і підвищують ефективність розмов по телефону.
Маса гарнітури в варіанті Mono становить всього 49 г, а у варіанті Duo - 68 м
Технологія захисту слуху PeakStop усуває різкі гучні звуки, перш ніж вони досягнуть ваших вух: будь-який звук голосніше 118 дБ відсікається.
Для природного звучання мови і більш високого рівня задоволеності клієнтів використовується шумозаглушення як в динаміках, так і в мікрофоні.
Широкосмуговий аудіодіапазон HD voice дозволяє розуміти кожне слово співрозмовника.
Спеціально розроблені фільтри шумозаглушення в мікрофоні Air Shock усувають шум дихання і тріск.
Посилений кевларом кабель, що витримує 400 000 вигинів в одному місці, відповідає умовам роботи в контакт-центрі, захищений від впливу коліс офісних крісел, гострих предметів та інших несприятливих чинників щоденного використання.
Гарнітури серії Jabra Biz 2300 працюють «прямо з коробки» з більш ніж 10 000 настільними телефонами. Вони орієнтовані на майбутнє і сумісні з усіма веб-клієнтами для софтфонів і платформами контактних центрів - від Cisco і Avaya до Genesys Cloud.